Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Dempsey Kaufman - 27 oktober 2011 12:41


Ja. Nä. Det här gick ju inte så smidigt. 


Sanning 1: Jag fick sån panik när denna sida skulle bli "official" att jag tog bort den.

Sanning 2: Jag sparade den på en annan sida för att kunna fortsätta själv.

Sanning 3: Jag måste sluta vara sån mes. 


Så ja. Nu får detta vara världens mest pretto-osäkra-veliga-dryga-pinsamma-ensamma-kassa blogg, who cares! Det r ju faktiskt musiken som står i centrum och den är divine.


Så med dessa ovälkomnande inbjudningar och patetiska försök till att "blogga" så försöker jag igen. Välkommen. Detta är en blogg.


Dagens låt:

Om någon undrar så är det bl.a Michael Bublé och Seth Rogan som spelar "hockey" efteråt.


Bra band, låt, arr, sound, genomförande, känsla osv. Sörjer att jag ännu inte fått ta del av Kallpjäs live. De är ju faktsikt ett av nutidens bästa band. Hade lyssnat på "dagens låt" länge nog för att tröttna, men när jag såg detta klipp för någon dag sedan föll jag än en gång som en fura. Älskar dur-grejen på slutet.

Ha en fin tors nu! (rätt dag idag, skrev tis senast när det var mån )


Bollie-bollie!

Dempsey


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards