Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Matt Corby

Av Dempsey Kaufman - 17 mars 2012 13:36

Varning: Ige Toras cup of tea


Lite Bon Iver + Klassiskt + Jeff Buckley + Kings of Leon = Matt Corby? Tycker egentligen studio-inspelningen är bättre men tog denna för är ju litta roligare med en video va.


Dagens låt: Matt Corby - Brother

Matt kom tvåa i Australian Idol 2007. Därefter tog han en paus från musiken och pop-industin och jobbade som kypare. Efter ett år satsade han på musiken igen men denna gång på sin EGNA musik, fast än den inte var hälften så komersiell som idols mainstream-koncept. Älskar när integritet resulterar i konst, i stället för någon konstgjord produkt. Missförstå mig inte, I love pop, men länge leve originalitet!



Poss

Demsey

 
 
Tora

Tora

17 mars 2012 17:09

Hahaha! Asså tog ett par sekunder innan jag fattade vad "varningen" menades med ;D Men nja, du har ganska rätt måste jag säga, du känner mig! Kommer ha hans oooooh-ah ooooooh-ah på hjärnan resten av dagen ;D Men, lite konstigt att du inte noterade kvinnans frilla. Den kan du ju köra på när du jobbar ;)

http://theresegronvall.wordpress.com

Dempsey Kaufman

18 mars 2012 11:09

Haha! Ja shit, du är för rolig!! Men ja, you know me, tänker inte på sånt;) Såg dock kommentaren "what the fuck is up with her hair" i versaler nu under klippet på tuben. Den har fått 40 tummen upp, så du var icke ensam om att lägga märke till det (!). Men du dagens låt är kanske mer din stil;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dempsey Kaufman - 22 april 2012 17:23

  Me like:)   Poss  Dempsey

Av Dempsey Kaufman - 8 april 2012 11:17

         Dempsey

Av Dempsey Kaufman - 30 mars 2012 14:31

  Ja, hm. Jag gillar denna refrängen så   Dagens låt: Burhan G - Jag I Live   Og en ti hinner vi nok Dagens Rätt Ofräscha Men Sköna Rep: Lukas Graham - Criminal Mind De er godt Dempsey ...

Av Dempsey Kaufman - 25 mars 2012 14:10

  Tjohoo! Idag kommer Allemansrätten upp!      Känner du kanske igen denna låten Tora??:)    Ha en fin soldag/sunday/dia del sol!!      Haiiiiiii Dempsey ...

Av Dempsey Kaufman - 24 mars 2012 11:31

Trodde låten var ny, men denna videon är upplagd i december 2010 (!)    Dagens Cover: Skön duo va?:)   Idag är det LÖRDAG! Tjohoo!   Poss  Dempsey     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards