Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Hold the Horses Throsa o Alvedon

Av Dempsey Kaufman - 13 november 2011 10:00


Hade först tänkt att föregående inlägg skulle vara "dagens" men såg sedan framför mig Throsas och Alvedons (milt uttryckt) bisstra uttryck när de skulle upptäcka Botija De Mi Pais. (Tänk er en blandning av äcklan, skräck och uppgivenhet)

Så för att inte mina kära syskon Throsa och Alvedon ska tappa allt hopp om min (breda och ljuvliga) musiksmak så kommer här något liiiite mer mainstream...


Till Ajax.


Hittar tyvärr ingen original-version av låten men denna live'arn får duge! (Check out the real one - pepp!)

Denna cyklar jag hem till varje kväll från jobbet. Perfekt cykel-city-natt-musik! 



Till Throsa. Vet ju att du också gillar denna:)


Tyckte först att It Girl med wail-maskinen DeRulo var helt ok men den blev bara bättre o bättre, och det blir den fortfarande! Så himla gött med sånna låtar. Pass på hans falsett och marvin-"hou-ande" in i sita refr. <3

Så där ja. Alla nöjda?;)


Btw.

I Jason DeRulos musik-fack är texten viktig. Inte för att den egentligen ska säga nåt, utan för att den ska vara "hitig". Det är viktigt att den inte är djup, men originell. Därav kommer sköna rader som "much more than the grammy award, that's how much you mean to me". Romatiskt va? Själv älskar jag när jag får höra den linen.


Ha en skön sunday mina solstrålar!   

Dempan

 
 
Thossan

Thossan

13 november 2011 16:14

Hahaha, underbar beskrivning! :D Gillar att du också kan tycka It Girl är okej ;) Diggar gunget som tusan i den låten ;D

http://theresegronvall.wordpress.com

Dempsey Kaufman

13 november 2011 23:05

Haha! Jamen lätt, jag älskar den! Asbra, och som sagt, blir liksom bara bätte och bättre:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dempsey Kaufman - 22 april 2012 17:23

  Me like:)   Poss  Dempsey

Av Dempsey Kaufman - 8 april 2012 11:17

         Dempsey

Av Dempsey Kaufman - 30 mars 2012 14:31

  Ja, hm. Jag gillar denna refrängen så   Dagens låt: Burhan G - Jag I Live   Og en ti hinner vi nok Dagens Rätt Ofräscha Men Sköna Rep: Lukas Graham - Criminal Mind De er godt Dempsey ...

Av Dempsey Kaufman - 25 mars 2012 14:10

  Tjohoo! Idag kommer Allemansrätten upp!      Känner du kanske igen denna låten Tora??:)    Ha en fin soldag/sunday/dia del sol!!      Haiiiiiii Dempsey ...

Av Dempsey Kaufman - 24 mars 2012 11:31

Trodde låten var ny, men denna videon är upplagd i december 2010 (!)    Dagens Cover: Skön duo va?:)   Idag är det LÖRDAG! Tjohoo!   Poss  Dempsey     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards